Otevírací doba:

 

pondělí
9:00-12:00 13:00-17:00

 

úterý až čtvrtek
9:00-12:00 13:00-17:00

 

pátek
9:00-12:00 13:00-16:00

 

TELEFON
543 255 188
+420 733 155 585
 

EMAIL

info@aviservis.cz

 

__________________

Autorizovaný servis a prodejce elektroniky značek Philips, Tefal, Rowenta, Moulinex, Braun, Nivona, ONKYO, JAMO

   Jsme servis komerční elektroniky specializující se na opravy digitální  video i audio techniky. Firma   působí na trhu již od roku 1992 a za dobu svojí existence se vypracovala mezi špičková servisní střediska. Opravy jsou prováděny dle doporučení a servisních pokynů výrobců, což u přístrojů zajišťuje další bezproblémový provoz. K opravám se používají originální náhradní díly a diagnostické přípravky dodané výrobci. O kvalitě naší práce svědčí především servisní autorizace, která nám byla udělena firmami  Philips, GROUPE SEB- Tefal, Rowenta, Krups , CPT - Onkyo , Jamo, Klipsch, Teac
    Prostor příjmu zakázek má bezbariérový přístup a je vybaven manipulační technikou umožňující snadnější manipulaci s  velkými přístroji.Zařízení vyžadující opravu je také možno zaslat do servisu některou dopravní společností působící na území našeho státu nebo Českou poštou. Podrobnosti o opravách jednotlivých komodit naleznete v sekci Opravujeme.

         

  
 

 

Vážení zákazníci, vítejte na stránkách společnosti AV i servis s.r.o.

 

Zabýváme se opravami veškeré spotřební elektroniky. Jsme specialisté především v oboru servisu televizorů, kamer, fotoaparátů, domácí kuchyňky, péče o tělo a veškeré audiovizuální techniky. Máme autorizaci značek   PHILIPS, GROUPE SEB, JVC, Onkyo  a JAMO. O Vaše přístroje se postará tým školených techniků s mnohaletou praxí a zkušenostmi. K Vašim přístrojům vám dodáme náhradní díly a součástky. Jakékoliv dotazy s Vámi rádi zkonzultujeme telefonicky nebo emailem. Opravy a objednávky náhradních dílů provádíme v nejkratším možném termínu a na profesionální úrovni.


Těšíme se na Vaši návštěvu a spolupráci. Tým AV i servisu.
 

Potřebné doklady pro příjem záruční opravy: nákupní doklad ( faktura/účtenka )
Bez těhto dokladů nebude přístroj přijat na záruční opravu


Výrobek musí být do servisu dodán vždy kompletní!!! - zkrátíte tím případnou dobu servisu a ušetříte si případné nepříjemnosti

 

Děkujeme za pochopení tým AV i servis, s.r.o.


Pravidla o zpracování osobních údajů PHILIPS

 

Pravidla o zpracování osobních údajů PHILIPS - GIBSON

 

Záruka Philips

 

 


Z důvodu častého nevyzvednutí ať už opravených či neopravených přístrojů nebo objednaných a následně nevyzvednutých náhradních dílů z našeho servisu jsme museli zavést finanční zálohu. Tato záloha je od zákazníka přijata při příjmu přístroje do opravy, nebo při objednávání náhradního dílu přímo v příjmu v naší provozovně a je v případě opravy přístroje nebo dodání náhradního dílu vratná v plné výši. Pokrývá náklady servisu v případě, že si zákazník po opravě nebo objednání náhradních dílů přístroj nebo náhradní díl z jakýchkoliv důvodů nevyzvedne. Při výdeji opraveného přístroje nebo vyzvednutí objednaného náhradního dílu je záloha odečtena z celkové ceny za opravu nebo ceny za náhradní díl. Jedná se o systémové opatření, které v případě ponechání přístroje v opravě, ať už má zákazník jakýkoliv důvod slouží k pokrytí nákladů servisu se skladováním přístroje a následnou ekologickou likvidací. V případě objednaných náhradních dílů slouží záloha jako částečná kompenzace, protože objednané díly navyšují skladové zásoby a ve většině případů jsou dále neprodejné.
Záloha pro opravu je stanovena podle ceny přístroje a činí od 100,- do 500,-kč . V případě objednání náhradního dílu je záloha vybírána přibližně od 50 do 80 % z celkové ceny dílu.

Děkujeme za pochopení.
Kolektiv AV i servis s.r.o. 

__________________

Servis značek:

 

baner

__________________